dilluns, 29 de setembre del 2008

U02 - sessions 3 i 4 + Foto Carnet

Hui tenim la sessió de fotos per al carnet escolar ;-)

També m'heu d'entregar-me la vostra solució de l'activitat 2.1. per a desprès corregir-la a classe entre tots. Recordeu que el treball d'aquesta activitat era en parella. Recordeu de possar el nom dels dos en el treball i en el correu.

Millor si meu envieu exportat en format imatge PNG per a veure sense obrir el programari de diapositives. Ja que en l'equip del profe tan sols hi ha GNU/Linux instal·lat i els documents generats amb M$ office 2007 no els puc obrir :-(

Millor feu servir el openoffice.org i els treballs millor en valencià!!!

Ja em vist la solució del model E-R d'Isaac i Cosme s'han quedat en tan sols model Entintats, tingau em compte que també s'han de possar les Relacions. La solució de Julian i Zeus es correcta. Les cardinalitats amb els comentaris que em fet son correctes. La solucio es bona. Ja no cal que la torneu a enviar la vostra solució.

De téoria vos he explicat el subapartat 2.1.4. Generalització i jerarquització de genelatització. De la pàgina 23 i 24. Estudieu l'exercici resolt 2.2. i heu d'intentar resoldre l'activitat d'aplicació 2.2 de la pàgina 24 per parelles, envieu-me per correu la vostra solució abans de dijous.

L'ordinador d'Héctor hui ha aparegut restaurat amb la perdua dels documents que havia deixat en l'escriptori. Com ja sabeu aquestes maquines son de treball, al minim problema es restauren de la copia de seguretat o imatge de restauració de la seua instal·lació. Per tant, heu de copiar-vos els vostres treballs en les vostres llapiceres USB o enviar-seu al vostre correu, tot el que deixe a l'equip te el perill de no estar a la següent sessió. Tingau en compte novament d'ara endavant.

M'alegra molt veure que hui estem tots a classe.